حمل و نقل و گردشگری

در انتخاب روش حمل و نقل در گردشگری عواملی مثل محدودیت زمانی، فاصله، موقعیت جغرافیایی، راحتی، امنیت، مزیت، قیمت و رقابت تاثیر گذارند.
حمل و نقل يک عنصر اساسي از تجربه گردشگر محسوب میشود که بعضی از کارشناسان آن را به عنوان يک مکمل برای صنعت گردشگری در نظر گرفته‌اند. حمل و نقل ‌ميتواند محور مرکزی فعاليت‌های گردشگر باشد چرا که اين عامل خود يکی از مهمترين اجزاء سفر را شامل ‌ميشود.
حمل و نقل به عنوان یکی از اصلی ترین پایه های گردشگری کشور، نیازمند تقویت روزافزون و توجه بیش تر است.
توسعه، اصلاح، نوسازی و ارتقای سطح خدمات کیفی زیرساخت های چهارگانه حمل و نقل ایران هستند که می توانند زمینه ساز مناسبی برای توسعه و رشد صنعت گردشگری داخلی و خارجی و کسب درآمدهای قابل توجه ارزی به باشند.

انبارداری

یکی از مهمترین مواردی که در انبارداری باید مورد توجه قرار گیرد قفسه بندی و داشتن یک حسابدار حرفه ای خواهد بود.
یک انباردار حرفه ای ابتدا باید بداند که چه محصولی قرار است انبار شود و شرایط نگهداری آن چگونه است و سپس تمامی جوانب را برای نگهداری هرچه درست تر آن مهیا نماید.
حسابدار انبار باید لیست تمامی ورودی ها و خروجی های انبار را در دست داشته باشد و در صورتی که جنسی وارد و یا خارج شود لیستی از آن تهیه و بایگانی نماید.
امروزه بسیاری از انبارها از نرم افزارهای بروز جهت تسهیل در کارها استفاده میکنند. کارشناسان ما نیز به دلیل بهبود شرایط انبار داری و قابلیت دسترسی اسان به اطلاعات مربوط به بارها از نرم افزارهای به روز استفاده میکنند.
به عنوان مثال افزایش سرعت و دقت در دریافت و تحویل کالا به واسطه وجود درخواست های سیستمی – همچنین وجود اطلاعات از محل نگهداری کالا – آلارم در زمان رسیدن به حداقل موجودی کالا – همچنین امکان گزارش گیری از اقلام کم گردش و راکد – همگی باعث بهبود عملکرد سیستم انبار و در نتیجه بهبود انبارداری سازمان میگردد.

تماس
02133889004
02155208480
02155208580
09124919014 امید هداوند خانی

Telegram (https://t.me/van_bar)

Recent Posts

فهرست